no

Bidra

Vil du gjøre en forskjell?

Bli med oss på Sennepsfrøskolen!

Er du engasjert i utdanning og ivrig etter å skape en positiv innvirkning i barns liv? Sennepsfrøskolen søker dedikerte personer som deg til å hjelpe oss med å nå våre mål og utvide vår rekkevidde!

Hvordan du kan bidra:

Frivillig:

• Markedsføring & Kommunikasjon: Bruk kreativiteten din til å hjelpe oss med å spre budskapet om vårt fantastiske arbeid. Vi trenger frivillige til sosiale medier, å lage engasjerende innhold og designe reklamemateriell for å nå flere støttespillere.

• Fundraising: Hver bidrag teller! Bli med i vårt fundraising-team for å organisere arrangementer, utvikle kampanjer eller kontakte potensielle givere. Din innsats kan ha en direkte innvirkning på barnas liv på skolen.

• Administrativ støtte: Hjelp oss med å holde ting i gang bak kulissene. Enten det gjelder papirarbeid, dataregistrering eller generelle kontoroppgaver, er støtten din uvurderlig.

• Samfunnsengasjement: Engasjer deg med lokale samfunn og del vårt oppdrag. Hjelp oss å etablere forbindelser og partnerskap som kan forbedre programmene våre og gi ekstra ressurser til elevene.

• Frivillig i samfunnet: Tilbring en uke til en måned på skolen og delta direkte i aktiviteter som engelsk klubb, leseklubb, matlagingsklubb, danseklubb, teaterklubb eller dataklubb. Overvinn språkbarrierer og del dine personlige interesser med barna!

Partner: Samarbeid med oss for å skape varige relasjoner som kan forbedre utdanningsmuligheter og ressurser for elevene våre.

Doner: Din økonomiske støtte er avgjørende for å gi nødvendige ressurser og kvalitet i utdanningen til barna. Hver donasjon, stor eller liten, gjør en forskjell!

Sponsor: Vurder å sponse en elevs utdanning eller et spesifikt program på skolen. Sponsingen din kan gi nødvendige ressurser til barn som trenger det.

Advokat: Bruk stemmen din til å advokere for utdanning og sosial endring. Hjelp oss med å øke bevisstheten om vårt oppdrag og utfordringene sårbare barn på Madagaskar møter.

Styrk: Bli med oss i å styrke barn og deres familier gjennom utdanning og praktisk ferdighetsutvikling. Sammen kan vi skape en lysere fremtid.

Hvorfor bli frivillig hos oss?

• Gjør en varig innvirkning: Din innsats vil direkte bidra til å gi kvalitetsutdanning og essensielle ressurser til sårbare barn på Madagaskar.

• Få erfaring: Å være frivillig hos oss gir verdifull erfaring i en ideell organisasjon, enten du ønsker å utvikle nye ferdigheter eller forbedre CV-en din.

• Bli en del av et lidenskapelig fellesskap: Knytt deg til likesinnede som deler ditt engasjement for utdanning og sosial forandring. Sammen kan vi gjøre en forskjell!

Klar til å bli med oss?

Hvis du er interessert i å bli frivillig, partner, donor eller sponsor, vennligst kontakt oss på: post@sennepsfroskolen.no

La oss samarbeide for å styrke neste generasjon på Sennepsfrøskolen!